Serce i Rozum reklamują neostradę TP - Grand Prix Effie 2011
Opublikowany: 16-10-2011
Spot reklamowy neostrady TP z udziałem Serca i Rozumu nagrodzony Grand Prix w konkursie Effie Awards 2011
Opublikowany: 16-10-2011
Spot reklamowy neostrady TP z udziałem Serca i Rozumu nagrodzony Grand Prix w konkursie Effie Awards 2011
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamującą internet światłowodowy oferowany pod marką Orange Światłowód. Akcję, z Sercem i Rozumem w rolach głównych, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa.
Orange Polska zaczął kolejną kampanię reklamową z udziałem Serca i Rozumu, wspierająca promocję usługi telewizyjnej w FunPacku z kanałami HBO. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc