Serce i Rozum promują ofertę Telekomunikacji Polskiej
Opublikowany: 22-03-2011
Serce martwi się, czy wybrany kostium dobrze na nim leży, a Rozum w pilotce na głowie zniecierpliwiony czeka na swojego przyjaciela. W najnowszej odsłonie kampanii Publicis dla Telekomunikacji Polskiej znani bohaterowie w zaskakujących przebraniach informują o promocyjnej ofercie dotyczącej Neostrady z telewizją.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)