Sephora reklamuje „3 w cenie 2”
Opublikowany: 20-08-2014
Roczpoęła się kampania reklamowa perfumerii Sephora wspierająca promocję „3 w cenie 2”. Akcję przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Opublikowany: 20-08-2014
Roczpoęła się kampania reklamowa perfumerii Sephora wspierająca promocję „3 w cenie 2”. Akcję przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci perfumerii Sephora. Akcję, której bohaterką jest kobieta-syrena, przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Z mapy Polski stopniowo znikają białe plamy, czyli miejsca bez dostępu do internetu. Spada liczba miejscowości, gdzie żaden operator nie zadeklarował dostępu do sieci stacjonarnych i radiowych. W rankingu dostępu do stacjonarnego internetu szerokopasmowego plasujemy się jednak pod koniec stawki. Co piąty budynek nie ma możliwości podpięcia internetu, a co trzeci dysponuje łączem wolniejszym niż 10 Mb/s. Dlatego T-Mobile ruszył z ofertą internetu dla klientów stacjonarnych. W podstawowej wersji T-Mobile oferuje przepustowość na poziomie 20 Mb/s.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc