Sephora reklamuje „3 w cenie 2”
Opublikowany: 20-08-2014
Roczpoęła się kampania reklamowa perfumerii Sephora wspierająca promocję „3 w cenie 2”. Akcję przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Opublikowany: 20-08-2014
Roczpoęła się kampania reklamowa perfumerii Sephora wspierająca promocję „3 w cenie 2”. Akcję przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci perfumerii Sephora. Akcję, której bohaterką jest kobieta-syrena, przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Wystartowała kampania reklamowa sieci punktów serwisowych Premio Opony-Autoserwis z udziałem byłego piłkarza Jerzego Dudka. W akcji są też promowane opony Goodyear UltraGrip 9.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc