Ruszy na początku przyszłego roku, ma ożywić rynek nieruchomości, a już budzi kontrowersje. Program rządowych dopłat „Mieszkanie dla młodych” od „Rodziny na swoim” różni się głównie tym, że będzie skierowany tylko na rynek pierwotny. A to może zaburzyć rynek i sprowokować manipulacje cenami.
'Przypomina się na ból gardła" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa FARINGOSEPTU - leku na ból gardła firmy RANBAXY.
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Sprawdzam sprzęty w Lidlu”. Promowane są w nim urządzenia AGD i wyposażenia domu dostępne w tych sklepach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc