Rynek reklamy wideo w internecie rośnie bardzo szybko. Portale zabierają reklamodawców telewizji.
Opublikowany: 22-10-2013
Rynek reklam emitowanych przed materiałami wideo w internecie rośnie o 40-50 proc. rocznie. Portale internetowe rozszerzają ofertę wideo na żądanie, a to oznacza problemy dla telewizji, która traci reklamodawców. Dzięki reklamom portale mogą oferować treści za darmo.
POLECANE FILMY
-
Dwie kolejne edycje „Hotelu Paradise” w TVN7, startują castingi (wideo)
-
„Policjantki i policjanci 18” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
„Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 14” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” wiosną lub jesienią w TVN, startują castingi (wideo)
-
Adam Anusiewicz - zmarły uczestnik „The Voice Senior”