Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu - spot MyFood
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
Kilka dni po prezentacji najnowszych technologii na targach CES w Las Vegas, Intel rusza z kampanią, w której prezentuje nową filozofię marki. Jej głównym założeniem jest wykorzystanie przełomowych rozwiązań i urządzeń do dostarczania użytkownikom niesamowitych wrażeń. Intel od prawie 50 lat tworzy i udostępnia niezwykłe technologie. Teraz, kampanią „Experience Amazing”, chce zwrócić uwagę na to, iż jest kluczowym elementem tego, czego ludzie doświadczają i co kochają.
CD Projekt, producent m.in. gier "Wiedźmin' jest jedną z firm, które pracują nad grami na najnowszą konsolę Sony Playstation 4. Ostatnia produkcja spółki - „Wiedźmin 3. Dziki Gon” – będzie dostępna na tej właśnie platformie dzięki temu, że polska firma została wyróżniona przez Sony i już od jakiegoś czasu miała dostęp do nowej technologii.
Trwa kampania reklamowa oferowanych przez T-Mobile Polska taryf Jump Family, której głównym bohaterem jest Tomasz Kot wcielający się w rolę głowy rodziny. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc