Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu - spot MyFood
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
W nowej kampanii reklamowej PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego promowana jest oferta ubezpieczeń na życie i zdrowie.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Spółdzielni Mleczarskiej Ryki z udziałem Profesera Ryckiego.Odwiedza go gość zza granicy - Stan Wymionko.
Szef resortu gospodarki przekonuje Unię Europejską, by do pakietu energetyczno-klimatycznego dodała dwa cele: reindustrializację i zmniejszenie kosztów energii o 20 proc. To obok pozostałych celów, czyli zmniejszenia emisji CO2, wzrostu efektywności energetycznej oraz zużycia energii z odnawialnych źródeł, miałoby zwiększyć konkurencyjność Unii na globalnym rynku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc