Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu - spot MyFood
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
W styczniu startuje gorące wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Zaplanowano intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, TOP tytułach prasy fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, Internecie oraz mediach społecznościowych, szeroko zakrojone działania PR, a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.
Ponownie rośnie liczba rachunków maklerskich – obecnie jest ich ok. 1,5 mln. Tylko w listopadzie otwarto ich ok. 10 tys. Do podejmowania ryzyka na rynku akcji zachęcają udane giełdowe debiuty oraz niskie oprocentowanie depozytów w bankach. Pomaga też program akcjonariatu obywatelskiego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc