Ruszyła kampania depilatora Rowenta Fresh Extreme
Opublikowany: 18-05-2009
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa depilatora Rowenta Fresh Extreme Total 3w1. W najbliższym czasie akcja obejmie też telewizję, prasę i salony fryzjerskie.
Opublikowany: 18-05-2009
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa depilatora Rowenta Fresh Extreme Total 3w1. W najbliższym czasie akcja obejmie też telewizję, prasę i salony fryzjerskie.
Już od 1 marca rusza akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”, w ramach której Żubr rozda aż 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr. Akcji, która potrwa
do czerwca 2016 roku, towarzyszy silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.
Rusza kampania reklamowa Vision Express pt. Wielkie Badanie Wzroku. Celem akcji jest nakłonienie Polaków do wykonania badania wzroku w promocyjnej cenie.
Spot promujący miesięcznik "Uroda Życia" z udziałem Agaty Kuleszy
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc