Rusza kampania reklamowa Ligi Skarbca 2009
Opublikowany: 15-09-2009
Startuje kampania reklamowa gry Liga Skarbca 2009. Akcja obejmuje telewizję i internet.
TAGI
Opublikowany: 15-09-2009
Startuje kampania reklamowa gry Liga Skarbca 2009. Akcja obejmuje telewizję i internet.
W środy o godz. 19.00 Onet będzie emitował „Pograne” prowadzone przez Piotra Kędzierskiego, dziennikarza Rock Radia. To program rozrywkowy o świecie gier komputerowych, m.in. e-sporcie.
Sieć telekomunikacyjna Plus (należąca do Polkomtela) rozpoczęła promocję, w ramach której nowi użytkownicy taryfy Ja+ Abonament, którzy założą też konto w PlusBanku w ramach programu SmartDom otrzymają 9 miesięcy darmowego abonamentu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Scholz& Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum Polska.
Pierwszy zwiastun programu "Autentyczni", który TVN pokaże w listopadzie
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc