Rusza kampania promująca wystawę „Europa - to nasza historia”
Opublikowany: 22-04-2009
Na outdoorze rozpoczyna się kampania promująca wystawę „Europa – to nasza historia”. W najbliższym czasie akcja obejmie również telewizję i radio.
TAGI
Opublikowany: 22-04-2009
Na outdoorze rozpoczyna się kampania promująca wystawę „Europa – to nasza historia”. W najbliższym czasie akcja obejmie również telewizję i radio.
W telewizji, internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kawy Nescafé Gold (produkowanej przez Nestlé). Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Havas Worldwide Warsaw i MEC.
spot UPC Polska z Katarzyną Pakosińską reklamujący telewizję cyfrową w pakiecie z nagrywarką
spot z Włodzimierzem Lubańskim i Michałem Żewłakowem reklamujący akcję "Do hymnu" piwa Warka
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc