Rusza kampania "Mała ilość wody jest torturą"
Opublikowany: 22-07-2009
Pod hasłem "Mała ilość wody jest torturą" rozpoczęła się kampania promująca dostęp do wody pitnej. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet, radio i outdoor.
TAGI
Opublikowany: 22-07-2009
Pod hasłem "Mała ilość wody jest torturą" rozpoczęła się kampania promująca dostęp do wody pitnej. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet, radio i outdoor.
26 listopada startuje kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na ryzyka związane z zawieraniem umów finansowych, w tym przede wszystkim z zaciąganiem wysokooprocentowanych krótkoterminowych pożyczek, tzw. „chwilówek”, oraz z korzystaniem z usług finansowych, które nie podlegają szczególnemu nadzorowi państwa
Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca napój kakaowy Puchatek (produkowany przez Maspex Wadowice) w zmodyfikowanych opakowaniach. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Puchatek napędza głowę”, przygotowały firmy Kids & Young i Mindshare Polska.
Kasa Stefczyka wprowadziła do oferty Szlachetną Pożyczkę, z której sprzedaży po 50 zł przekazywane jest na cel charytatywny. Wspiera to kampania reklamowa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc