Rusza kampania 'Brałeś? Nie jedź!'
Opublikowany: 25-06-2009
Rozpoczyna się kampania "Brałeś? Nie jedź!" ostrzegająca przed prowadzeniem samochodu pod wpływem narkotyków". Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.
TAGI
Opublikowany: 25-06-2009
Rozpoczyna się kampania "Brałeś? Nie jedź!" ostrzegająca przed prowadzeniem samochodu pod wpływem narkotyków". Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.
spot z Adamem Woronowiczem reklamujący pożyczkę gotówkową w ING Bank Śląskim
Rusza akcja Filmowi1procent, stworzona przez Cheil Poland dla Stowarzyszenia FILMFORUM. Ma ona na celu wsparcie młodych twórców filmowych, którym brak funduszy staje na drodze rozwoju artystycznego oraz realizacji projektów wzbogacających polskie życie kulturalne.
Orange wspólnie z PGE testuje łączoną sprzedaż usług energetycznych i telekomunikacyjnych. Na razie nie wiadomo, kiedy ruszy, ale operator wiąże z tym duże nadzieje. Pakietowanie różnych usług to – według prezesa Macieja Wituckiego – w obecnej sytuacji rynkowej dobry sposób na zwiększenie przychodów i pozyskanie większej liczby klientów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc