Rozpoczęła się wizerunkowa kampania Bridgestone
Opublikowany: 01-06-2009
W telewizji, prasie i internecie jest prowadzona wizerunkowa kampania reklamowa opon Bridgestone. Akcja przebiega pod hasłem "Passion for Excellence".
Opublikowany: 01-06-2009
W telewizji, prasie i internecie jest prowadzona wizerunkowa kampania reklamowa opon Bridgestone. Akcja przebiega pod hasłem "Passion for Excellence".
Scifi Universal zaprezentował swój nowy spot wizerunkowy. Został on wyemitowany po raz pierwszy na Festiwalu Fantastyki Pyrkon oraz na antenie stacji w sobotę 25 kwietnia.
Zwiastun filmu Jacka Piotra Bławuta pt. "Dzień czekolady". Film bierze udział w Konkursie Inne Spojrzenie podczas 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Dawida i Monikę połączy nie tylko przyjaźń, ale też wspólny sekret. Poznaj z nimi tajemnicę starego zegara i odkryj świat, w którym żyją Pożeracze Dni Tygodnia. Obudź szalonego Skoczka Czasu. Dowiedz się również, kim tak naprawdę jest tajemnicza kotka Zuzia i dlaczego Monika chodzi w hawajskiej spódniczce hula. A jeśli będziesz mieć odwagę, przekonaj się czy tych dwoje, by uratować drogocenne wspomnienia o bliskich, stawi czoła złej wiedźmie. W tym świecie pewne jest tylko to, że czasu nie można cofnąć, można go tylko zjeść. To poetycka opowieść odwołująca się w estetyce do japońskiego kina anime.
Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa - spot z Markiem Sawickim emitowany przy transmisjach z Euro 2012
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc