Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Rosnąca liczba urządzeń zachętą dla cyberprzestępców

306 0 0 00:02:27.2

Opublikowany: 28-10-2015

Zespół CERT Polska co dziennie otrzymuje średnio 500 tys. alertów o naruszeniu bezpieczeństwa w sieci. Aktywność cyberprzestępców rośnie, bo i potencjalnych ofiar w sieci dynamicznie przybywa. Działania przestępców dotyczą nie tylko osób indywidualnych, ale także firm. W tym przypadku odpowiednio zaplanowany atak może powodować wielomilionowe straty i skutkować całkowitym zatrzymaniem pracy w firmie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł. Wciąż jednak rozwija się wolniej niż globalny
22 ./../movie

Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł. Wciąż jednak rozwija się wolniej niż globalny

W tym roku polski rynek reklamowy zanotuje nieco ponad 2-proc. wzrost, a jego wartość przekroczy 7 mld zł – wynika z prognoz firmy Zenith. Pieniądze reklamodawców wciąż najszerszym strumieniem płyną do telewizji, ale to internet jest medium, które rozwija się najszybciej. Globalny rynek rośnie szybciej niż polski. Liderem wzrostu będzie rejon Azji Pacyficznej, który do 2019 roku znacząco zmniejszy dystans od największego rynku, czyli Ameryki Północnej.

Polacy akceptują możliwość większej inwigilacji w sieci ze względów bezpieczeństwa
394 00:03:01.2

Polacy akceptują możliwość większej inwigilacji w sieci ze względów bezpieczeństwa

Wraz z rosnącą skalą przestępczości w sieci rośnie też świadomość cyberzagrożeń nie tylko wśród użytkowników, lecz także firm i instytucji państwowych. Do skutecznej walki z cyberprzestępcami potrzebna jest ścisła współpraca sektora publicznego i prywatnego – mówili paneliści konferencji zorganizowanej przez Instytut Staszica i CMWP SDP. Ma to istotne znaczenie dla ochrony infrastruktury krytycznej, czyli sektora bankowego, energetycznego i telekomunikacyjnego. Blisko połowa Polaków akceptuje możliwość większej inwigilacji w sieci ze względów bezpieczeństwa.

Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dol. Motorem wzrostu będzie segment cyfrowy
509 00:02:13.1

Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dol. Motorem wzrostu będzie segment cyfrowy

Pozycja internetu oraz mediów cyfrowych jako motorów wzrostu rynku reklamowego jest niezagrożona. W tym i przyszłym roku wydatki na tego rodzaju promocję mają wzrosnąć o kilkanaście procent. Tracić natomiast nadal będą media drukowane, w tym dzienniki i czasopisma. Cały rynek reklamy zarówno w Polsce, jak i na świecie powinien się w tym roku zwiększyć o 4,5 proc.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc