RMF Classic po raz pierwszy w telewizji
Opublikowany: 02-03-2009
W niedzielę, 1 marca, rozpoczęła się kampania telewizyjna radia RMF Classic. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku stacji.
Opublikowany: 02-03-2009
W niedzielę, 1 marca, rozpoczęła się kampania telewizyjna radia RMF Classic. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku stacji.
Metsa Tissue wiodący producent papierów higienicznych, rozpoczął działania relaunchujące znaną markę ręczników Mola. Agencja FCB Warsaw, która na początku roku wygrała przetarg na obsługę marki Mola stworzyła platformę komunikacji nazwaną „Ups”.
Wystartowała kampania supermarketów Intermarché reklamująca wysokiej jakości produkty dostępne w nich w atrakcyjnych cenach. Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Starcom.
Ruszyła promocja T-Mobile, w której użytkownicy Sklepu MP3 tej sieci mogą wygrać zaproszenia na koncerty Depeche Mode. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatchi & Saatchi London, G7 i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc