RMF Classic po raz pierwszy w telewizji
Opublikowany: 02-03-2009
W niedzielę, 1 marca, rozpoczęła się kampania telewizyjna radia RMF Classic. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku stacji.
Opublikowany: 02-03-2009
W niedzielę, 1 marca, rozpoczęła się kampania telewizyjna radia RMF Classic. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku stacji.
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa BNP Paribas Banku Polska, której kreację przygotowała agencja Lowe Warsaw. W akcji prezentowany jest kredyt gotówkowy.
Bezrobocie na koniec roku może ponownie wzrosnąć do poziomu ok. 14 proc. Notowane od marca tego roku spadki wynikają z czynników sezonowych, ale najpóźniej w listopadzie trend się odwróci. Liczba bezrobotnych zacznie trwale maleć dopiero w II połowie przyszłego roku.
20 maja br. wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler. W spotach pojawia się ambasador marki - siatkarz Zbigniew Bartman.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc