Od niedawna na antenach polskich telewizji gości spot reklamowy, promujący najnowszą odsłonę gry SimCity – jednej z najbardziej rozpoznawalnych symulacji ekonomiczno-strategicznych. Polski oddział firmy Electronic Arts zdecydował, że przygotowana przez centralnie wybraną agencję, globalna kreacja reklamowa, nie odpowiadała lokalnym potrzebom. Przede wszystkim nie oddawała ducha produkcji, która z jednej strony pozwala na kompleksowe zarządzanie stworzonym przez siebie miastem, z drugiej zaś umożliwia danie upustu swej kreatywności i pomysłowości. W przypadku gry takiej, jak SimCity, podkreślenie tych kluczowych cech było tak samo ważne jak nowoczesna grafika czy silnik gry.
26 października 2015r częstochowska firma Jawo rozpoczyna jesienną telewizyjną kampanię reklamową. W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach Jawo ponownie będzie promować swoje produkty za pomocą największych i najpopularniejszych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych. Jesienna kampania Jawo 2015 obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych, a billboardy sponsorskie emitowane będą od 26 października do 22 listopada na antenach ogólnopolskich stacji: TVN i TVN7 oraz TVP1 i TVP2. Celem kampanii jest podniesienie rozpoznawalności Jawo, zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. Produktami wybranymi do promocji w tegorocznej kampanii są Pierogi z serem i truskawkami.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc