Kampania pod hasłem „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” zachęca do zaangażowania się w tegoroczną edycję akcji charytatywnej „Szlachetna Paczka”. Działania w mediach przygotowały firmy Alvernia Studios, NoLabel, AudioNetwork, Mrufka i VML Poland.
W nowej kampanii Plusa z udziałem siatkarza reprezentacji Polski reklamowane są testy usługi Wi-Fi Calling. Przy okazji sieć żartuje ze sloganu Play o „zasięgu 4 sieci”. Kampanię przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post, Digital One i Media Direction.
Ponad 7 mld dolarów zapłacił Microsoft za przejęcie działu Urządzeń i Usług fińskiej Nokii. To zwieńczenie trwającej od trzech lat bliskiej współpracy tych dwóch firm. Zyskają obydwie – Microsoft wejdzie na rynek smartfonów, a dla Nokii to koniec kłopotów finansowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc