Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Celem akcji z udziałem influencerów: Mamiko, Karola Paciorka i Karola Lewandowskiego jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata.
W ramach kampanii reklamującej smartfon Sony Xperia XZ udostępniono spot, w którym Maciej Stuhr opowiada o zaletach urządzenia, parodiując vlogerów zajmujących się tematyką technologiczną.
Spot z Małgorzatą Kożuchowską w roli z serialu "Rodzinka.pl" promujący Pakiet Rodzinny w Orange, utrzymany w nowej stylistyce reklamowej: ze zmienionym logo, większą paletą kolorów i hasłem "Liczy się to, co ważne dla Ciebie"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc