Ruszyła jesienna kampania wizerunkowa marki Olej Polski. Jak twierdzi stare, polskie porzekadło, do serca trafia się przez żołądek. Korzystając z kulinarnego słownictwa, Olej Polski z humorem opisuje nasze cechy narodowe. Poprzez smakowite ujęcia pokazuje to, co w produkcie najważniejsze: tworzone z jego pomocą zdrowe i wyśmienite dania. Autorem przepisu na reklamę Oleju Polskiego jest agencja Kalicińscy.com. Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej internetu Foton oferowanego przez Netię. Akcję, której twarzą jest Tomasz Kot, przygotowały firmy firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.
Union Investment TFI zaczął kampanię reklamującą oferowane przez firmę indywidualne konta zabezpieczenia emerytalnego (IKZE). Motywem przewodnim reklam, przygotowanych przez S4 i Lowe Media, są owce strzyżone przez fiskusa i mówiące: „Podatki są beeeee!”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc