W Polsce jest ponad 57 mln aktywnych telefonów komórkowych. Przebadane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej 11 modeli spełnia wymogi Rady Europy gwarantujące brak negatywnego wpływu na zdrowie użytkowników. Znacznie gorzej w badaniu wypadły takie urządzenia, jak ładowarki czy systemy kina domowego. 30 proc. z nich nie spełnia wymogów bezpieczeństwa.
Bank BPH prowadzi promocję rachunku Lubię to! Konto, w ramach której klienci mogą otrzymywać zwroty części płatności realizowanych kartą. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez agencję Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starlink.
Ruszyła kampania reklamowa Play informująca o zaangażowaniu sieci w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Akcję, w której występuje Jurek Owsiak, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, K2 i Mediacom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc