reklama oprogramowania Micrsoft
Opublikowany: 18-10-2011
„Poczuj radość jaką daje rodzina” - reklama oprogramowania Micrsoft
Opublikowany: 18-10-2011
„Poczuj radość jaką daje rodzina” - reklama oprogramowania Micrsoft
Kampania społeczna „Dumb ways to die” zdobyła dwa Grand Prix w konkursie Cannes Lions – w PR i Direct.
Rozpoczyna się lokalna kampania Renault, w której podróżnik Jasiek Mela, będzie motywował internautów do aktywności fizycznej, odkrywania nowych zainteresowań i wyznaczania nowych limitów. Jest to kontynuacja czerwcowej komunikacji modeli Renault z serii specjalnej Limited.
PKP Intercity rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania” utrzymaną w nowym schemacie kreatywnym. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Agencja Warszawa i Value Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc