Użytkownicy dróg powinni w większym stopniu ponosić koszty ich utrzymania – uważa Bank Światowy. Jednym z pomysłów na utrzymanie infrastruktury mogłoby być rozszerzenie opłat za przejazd nie tylko dla samochodów ciężarowych, ale także osobowych, zwłaszcza w miastach.
Ruszyła nowa kampania reklamowa Dafi, która w spocie telewizyjnym wykorzystała wizerunek dietetyczki. Przygotowaniem i realizacją zajęła się Agencja Schulz Brand Friendly.
Do końca 2013 roku ma powstać 400 kilometrów dróg krajowych i autostrad. To mniej niż w rekordowym ubiegłym roku, kiedy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddała aż 700 kilometrów takich tras – Tak obiecują generalni wykonawcy. Mam nadzieję, że ze swoich zobowiązań się wywiążą – zastrzega Lech Witecki, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Jeszcze w tym roku ruszą przetargi finansowane z funduszy unijnych z nowej perspektywy finansowej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc