Chilijski projekt Sierra Gorda i kanadyjski Victoria to największe przedsięwzięcia zagraniczne, na których koncentruje się KGHM Polska Miedź. Kopalnia w Chile ma ruszyć w II kwartale przyszłego roku. Na początek będzie tam produkowane 110 tys. ton miedzi w koncentracie. Kopalnia będzie też jednym z wiodących producentów molibdenu – planowana na początek produkcja to 11 tys. ton, co odpowiada 10 proc. światowej produkcji.
W tegorocznym konkursie reklamowym Cannes Lions dwa polskie projekty zdobyły nominacje w kategorii Innovation Lions: aplikacja PZU Drive przygotowana przez K2 oraz karta Matercard Display oferowana przez Getin Noble Bank.
Spot z udziałem Kuby Błaszczykowskiego reklamujący piłkarską promocję napoju Pepsi.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc