Od 23 września na antenach Telewizji Polskiej trwa wizerunkowa kampania abonamentowa. Skierowana jest do widzów, którzy mają obowiązek uiszczać opłatę na media publiczne. W trzech 45-sekundowych spotach przypomniano dlaczego warto płacić abonament i jakie się z tym wiążą korzyści.
W nowej kampanii reklamowej bram, okien i rolet Krispol występuję członkowie kabaretów K2 i Babeczki z rodzynkiem. Akcja, przygotowana przez firmy Kiwi Group, Motion Brand i Max Roy - przebiega pod hasłem „Krispol - gwarancja Twojego spokoju”.
Niskie ceny paliwa lotniczego to jeden z czynników zewnętrznych, które w ubiegłym roku sprzyjały LOT-owi. Mimo to groźba bankructwa nie została jeszcze całkowicie oddalona. Polski przewoźnik wciąż potrzebuje pomocy państwa, i eksperci podkreślają, że wart jest tej pomocy, ale nie za wszelką cenę. Krytykują m.in. ministerialny pomysł połączenia LOT-u i Lotniska Chopina.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc