Wizerunkowa reklama opon Continental pod hasłem pokazujące osoby z Pokolenia Zero
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Renault Twingo. Akcję, z udziałem blogerki modowej Macademian Girl, przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD.
Produkcja samochodów spada, liczba rejestracji nowych aut – po uwzględnieniu reeksportu – również. Kondycja rynku motoryzacyjnego w Polsce wciąż nie jest najlepsza. Jej poprawa w przyszłym roku będzie zależała w dużej mierze od sytuacji na rynkach europejskich, ponieważ 98 proc. polskiej produkcji trafia właśnie na eksport.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc