Od 23 września na antenach Telewizji Polskiej trwa wizerunkowa kampania abonamentowa. Skierowana jest do widzów, którzy mają obowiązek uiszczać opłatę na media publiczne. W trzech 45-sekundowych spotach przypomniano dlaczego warto płacić abonament i jakie się z tym wiążą korzyści.
6 listopada Program Bonusowy Payback rozpoczął nową kampanię reklamową. Zachęca ona do zbierania punktów Payback na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kino - sieć Multikino i wybrane kina studyjne oraz YouTube.
. Vitasteron jest wsparciem dla mężczyzn po 40 roku życia, jak i młodszych, którzy w wyniku stresu związanego ze stylem życia potrzebują naturalnego wzmocnienia, zwiększonej wydolności i większej pewności siebie. Zwycięska koncepcja kreatywna ma na celu rewitalizację marki i nadanie jej nowoczesnego, wysublimowanego wizerunku, odróżniającego ją od konkurencji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc