Reklama jogurtów marki Jogobella
W swojej najnowszej kampanii Malma współpracuje z Kuchnią Dantego, czyli sympatycznymi Włochami – Alfredo i Leonardo – wenecjaninem i florentczykiem, którzy nade wszystko cenią sobie rodzimą kuchnię i literaturę, z powodzeniem łącząc je ze sobą. Panowie wypowiedzą bezkompromisowy pojedynek wszystkim nawykom, przyzwyczajeniom, pokusom i grzechom popełnianym przeciwko prawdziwej włoskiej kuchni.
Polacy kupują coraz mniej aut, zarówno tych nowych, jak i używanych. Z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar wynika, że w marcu zarejestrowano około 25 tys. samochodów osobowych. To oznacza spadek o 13,91 proc. w stosunku rocznym. – Problemem nie jest zapewne sama oferta, lecz ograniczona liczba klientów – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes Samaru. Najpopularniejszym nowym autem okazała się Toyota Auris.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc