Ruszyła kolejna odsłona reklamowa Proama. W nowym spocie ubezpieczyciel promuje Super Assistance.
Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych rosną najszybciej na rynku reklamy internetowej. Jednak wciąż większość przychodów portali generują reklamy graficzne oraz tradycyjny marketing. Portale korzystają na spadkach wpływów z reklam w telewizji i liczą na jeszcze lepsze wyniki w tym roku. Wirtualna Polska chce dalej rozwijać aplikacje mobilne.
KGHM Polska Miedź S.A. chce zainwestować w ciągu tego i następnego roku aż 6 mld zł. Dotyczy to zarówno inwestycji rzeczowych, jak i kapitałowych. Najważniejsze plany to udostępnienie złoża Głogów Głęboki-Przemysłowy oraz zmiana technologii w hucie miedzi Głogów I. Do tego KGHM wspólnie z Tauronem inwestuje w blok gazowy w Elektrowni Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc