Spot loterii „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”.
Porwanie małego Wiktorka, demony przeszłości Michała Brzozowskiego, gorący romans Agnieszki i rodzinny kryzys u Zimińskich. Tego lata w „Na Wspólnej” nie zabraknie wielkich emocji i zaskakujących wydarzeń. Premierowe odcinki sztandarowego serialu TVN można oglądać przez całe lato.
Rozpoczęła się kampania biura podróży Rainbow Tours reklamująca jego taryfy „Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem”. Akcję - obejmującą telewizję, internet, punkty sprzedaży i outdoor - przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc