Reklama Harper's Bazaar Polska
Opublikowany: 14-02-2013
Spot z kampanii wprowadzającej na polski rynek "Harper's Bazaar Polska"
Opublikowany: 14-02-2013
Spot z kampanii wprowadzającej na polski rynek "Harper's Bazaar Polska"
Nowy spot Grupy Lotos pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" z udziałem dziennikarza naukowego Tomasza Rożka oraz piłkarza Kuby Błaszczykowskiego i kierowcy rajdowego Kajetana Kajetanowicza
"Zostań Wege na 30 dni" - spot promujący wegetarianizm
Marka LISTERINE z portfolio Johnson&Johnson w nowej kampanii wzbogaca swój wizerunek o elementy emocjonalne i namawia do dawania z siebie 100%. Za wdrożenie nowej, globalnej strategii LISTERINE "Poczuj w sobie moc" w Polsce odpowiada agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc