Reklama Harper's Bazaar Polska
Opublikowany: 14-02-2013
Spot z kampanii wprowadzającej na polski rynek "Harper's Bazaar Polska"
Opublikowany: 14-02-2013
Spot z kampanii wprowadzającej na polski rynek "Harper's Bazaar Polska"
Spot pod hasłem „Oreo pełne cudów” reklamujący ciastka Oreo.
15 lutego na antenach Telewizji Polskiej obchodzony jest Dzień Wyszehradzki.
Zaczęła się kampania reklamowa różnych modeli samochodów Volkswagen, m.in. Variant. Jest to pierwsza akcja promocyjna marki oparta na spotach z wykorzystaniem gwar regionalnych. Kampanię przygotowały i realizują firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc