Kampania Grecos potrwa do końca bieżącego miesiąca i obejmuje stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne oraz Internet, metro.
16 tys. paczkomatów do końca 2016 r. na całym świecie – to cel rozwojowy Integer.pl. Aby go zrealizować, właściciel InPostu, czyli największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce, prowadzi rozmowy z prywatnymi inwestorami. Projekt rozwoju sieci pochłonął w ciągu półtora roku 100 milionów euro, a spółka zamierza pozyskać co najmniej drugie tyle.
Bohaterem kolejnej reklamy Allegro.pl pod hasłem „Czego szukasz?” jest staruszek uczący się angielskiego, żeby móc porozmawiać z wnuczkiem. Akcją przygotowały firmy marketingowe Bardzo i Cut Cut.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc