Rekin, pies i kelner w kampanii Zumi.pl
Opublikowany: 04-02-2009
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatora internetowego Zumi.pl. Oparta na skojarzeniach akcja obejmuje prasę, radio i telewizję.
Opublikowany: 04-02-2009
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatora internetowego Zumi.pl. Oparta na skojarzeniach akcja obejmuje prasę, radio i telewizję.
Ruszyła kampania reklamowa usługi Orange Cloud wprowadzonej właśnie przez Orange Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy Leo Burnett, FilmIt i MEC.
Sytuacja polskiego sektora bankowego jest dalece różna od tej, w jakiej znalazły się banki na Cyprze – mówią ekonomiści i analitycy. Tamtejsze banki utraciły płynność finansową i bez pomocy z zewnątrz nie poradziłyby sobie z obciążeniem. Kondycja polskich jest bardzo dobra, choć należy spodziewać się zmian. Według Iwony Kozery z Ernst & Young, banki będą szukały nowych możliwości rozwoju. Na rynku będziemy też obserwować kolejne fuzje i przejęcia.
Rodzime złoża gazu ziemnego są niezbędne, by ograniczyć pracę przestarzałych, nieekologicznych elektrowni opalanych węglem. Piotr Woźniak, wiceminister środowiska odpowiedzialny za kwestie związane z gazem łupkowym, przekonuje, że prace nad jego wydobyciem dają nadzieję na zmodernizowanie polskiej energetyki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc