"#Radioprzyjaciel" - kampania wizerunkowa radiowej Jedynki
Opublikowany: 27-03-2017
W sobotę 25 marca wystartowała kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Ma ona charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem "#Radioprzyjaciel".
Opublikowany: 27-03-2017
W sobotę 25 marca wystartowała kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Ma ona charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem "#Radioprzyjaciel".
W poniedziałek 25 marca br. pod hasłem "Jedynka to jest radio" startuje kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia, której twarzą jest aktor Paweł Królikowski. Kampania obejmuje m.in. spoty telewizyjne, prasę, internet i outdoor.
W poniedziałek 25 marca br. pod hasłem "Jedynka to jest radio" startuje kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia, której twarzą jest aktor Paweł Królikowski. Kampania obejmuje m.in. spoty telewizyjne, prasę, internet i outdoor.
W poniedziałek 25 marca br. pod hasłem "Jedynka to jest radio" startuje kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia, której twarzą jest aktor Paweł Królikowski. Kampania obejmuje m.in. spoty telewizyjne, prasę, internet i outdoor.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc