Radio ZET Chilli zamiast Chilli ZET
Opublikowany: 01-09-2013
Z dniem 1 września Chilli ZET zmienia nazwę na Radio ZET Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.
Opublikowany: 01-09-2013
Z dniem 1 września Chilli ZET zmienia nazwę na Radio ZET Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.
Aplikacja Pokemon Go, która szturmem zdobyła serca graczy na całym świecie, święci triumfy także w Polsce. W miastach, parkach i lasach organizują się grupy poszukiwaczy tropiące wirtualne potworki z bajki, która była popularna kilkanaście lat temu. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia od światowej premiery odnotowano w internecie przeszło 280 tys. wzmianek o tej grze – wynika z analizy Dentsu Aegis Network.
Z obliczeń firmy Ericsson wynika, że do 2020 roku na całym świecie będzie ponad 50 mld urządzeń połączonych w sieci. Będą to głównie tablety i smartfony, ale również sprzęt domowy. Średnio na każdego mieszkańca globu będzie przypadało około siedmiu takich gadżetów. Szacuje się również, że połowa ruchu w sieci będzie generowana właśnie przez komunikację między tymi urządzeniami. Drugą połowę użytkownicy będą wykorzystywać do rozrywki.
Tej jesieni Orlen Oil, czołowy polski producent środków smarnych do motoryzacji, przedstawi zupełnie nową jakość w komunikacji marketingowej. W najnowszym spocie telewizyjnym zobaczymy mechanika, który opowiada o swoich doświadczeniach w pracy na torach wyścigowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc