Radio Łódź - omyłkowy dżingiel
Opublikowany: 23-10-2021
Publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi przez wiele dni nadawała dżingle, które wprowadzały słuchaczy w błąd. - Zdarzyła się pomyłka produkcyjno-lektorska - przyznają w stacji.
Opublikowany: 23-10-2021
Publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi przez wiele dni nadawała dżingle, które wprowadzały słuchaczy w błąd. - Zdarzyła się pomyłka produkcyjno-lektorska - przyznają w stacji.
Przedstawiamy opis kampanii reklamowej serwisu Gratka.pl przeprowadzonej od maja do grudnia ub.r. pod hasłem „Szukaj Gratka, szukaj”. Za przygotowanie i realizację działań - razem z działem marketingu Gratka.pl - odpowiadały firmy marketingowe Artegence, Papaya Films i Starcom.
Pod hasłem „Wyzwanie Gillette Sensitive” rozpoczęła się kampania reklamowa maszynki do golenia Gillette FusionProGlideSensitive (Procter and Gamble DS Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i 24/7 PR.
Zaczęła się internetowa kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dojdźcie wspólnie”, przygotowała i realizuje agencja K2, która rozpoczyna w ten sposób obsługę kreatywną marki Durex.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc