Radio Łódź - omyłkowy dżingiel
Opublikowany: 23-10-2021
Publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi przez wiele dni nadawała dżingle, które wprowadzały słuchaczy w błąd. - Zdarzyła się pomyłka produkcyjno-lektorska - przyznają w stacji.
Opublikowany: 23-10-2021
Publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi przez wiele dni nadawała dżingle, które wprowadzały słuchaczy w błąd. - Zdarzyła się pomyłka produkcyjno-lektorska - przyznają w stacji.
Rusza kampania reklamowa mBanku, której głównym bohaterem jest buddyjski mistrz. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
3 września ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego Wiceprezesa Zarządu piekarni Nowel. Kampania promująca wysokiej jakości pieczywo, wypiekane w Polsce prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu oraz nośnikach OOH w największych miastach.
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem Serca i Rozumu. Akcję, prowadzoną w telewizji i interncie, przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Human Ark i MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc