Radio Łódź - omyłkowy dżingiel
Opublikowany: 23-10-2021
Publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi przez wiele dni nadawała dżingle, które wprowadzały słuchaczy w błąd. - Zdarzyła się pomyłka produkcyjno-lektorska - przyznają w stacji.
Opublikowany: 23-10-2021
Publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi przez wiele dni nadawała dżingle, które wprowadzały słuchaczy w błąd. - Zdarzyła się pomyłka produkcyjno-lektorska - przyznają w stacji.
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket (należącej do grupy kapitałowej Redan). W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku”, ubrania prezentowane w spocie zostaną w sklepach oznaczone metkami „Produkt z TV”.
Branża aptekarska domaga się od resortu zdrowia doprecyzowania przepisów dotyczących reklamy aptek i leków. Chce, by zakaz dotyczył tylko leków refundowanych. Zapisy, które były próbą doprecyzowania zakazu reklamy, pierwotnie znalazły się w nowelizacji ustawy refundacyjnej, nad którą pracuje ministerstwo. Jednak z ostatecznej wersji, która trafi na posiedzenie rządu, zostały usunięte. Właściciele aptek ostrzegają, że przez to branża przegrywa konkurencję z sieciami handlowymi i drogeriami.
Kolejną marką słodyczy Lotte Wedel reklamowaną przez Wargorra są batoniki Pawełek. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Grandes Kochonos, 24/7 Communication, Cosmo i OMD.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc