Radio Kraków
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
Najmniejszy model Škody przeszedł facelifting: zyskała nowe wnętrze oraz zmodernizowany przód nadwozia. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem: "Nowa Škoda Citigo Miastolubna"
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Netii, której bohaterami są kulki z logo firmy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media.
Ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Heineken (Grupa Żywiec) „Otwórz miasto” zachęcająca do udziału w imprezach odbywających się w największych miastach. W akcji biorą udział m.in. dziennikarz Tomasz Kin, blogerka Cajmel oraz youtuberzy Lekko Stronniczy i Kuba Jankowski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc