Radio Kraków
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku.
Ministerstwo Finansów przygotowało zmiany w przepisach, które nałożą na nabywców towarów wrażliwych (paliwa, stali czy złota) solidarną odpowiedzialność za długi podatkowe sprzedawcy. Zmiany te obejmą tylko hurtowy handel towarami wrażliwymi, których obrót jest szczególnie narażony na oszustwa podatkowe, a ich wprowadzenie ma na celu ograniczenie nadużyć w tym zakresie. Eksperci chcą uzupełnienia proponowanych przepisów o mechanizmy sprawdzenia przez uczciwych podatników swoich kontrahentów, które będą uznawane przez organy podatkowe.
Od poniedziałku we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oglądać można drugi 30-sekundowy film marki Desperados „Wynalazcy”. Zrealizowany w konwencji barwnego reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów. To pierwsza od 6 lat reklama wizerunkowa marki z polskim konceptem i lokalną produkcją.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc