Radio Kraków
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
Adidas rozpoczął globalną kampanię „Get ready!”reklamującą kosmetyki dla kobiet i mężczyzn. W Polsce akcja przebiega pod hasłem „Mistrzostwo zaczyna się od przygotowania!”, a jej twarzą jest trenerka fitness Ewa Chodakowska.
W nawiązaniu do nowej koncepcji "Starting point for fashion" startuje kampania Zalando „Letnie trendy. Twoja wolność stylu" na lato 2019
Ruszyła wiosenna kampania promująca nowe rodzaje Activii do picia. Produkt pojawił się na rynku w dwóch nowych wersjach smakowych – truskawka i malina/jagoda - z wyraźnie wyczuwalnymi, pełnymi ziarnami. I właśnie wyczuwalne, pełne ziarna odróżniają nowe smaki Activii od dostępnych dotychczas.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc