Punkty Payback w sklepach Kaufland - reklama
Opublikowany: 26-04-2018
Spot reklamujący dołączenie przez sieć sklepów Kaufland do programu lojalnościowego Payback.
Opublikowany: 26-04-2018
Spot reklamujący dołączenie przez sieć sklepów Kaufland do programu lojalnościowego Payback.
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię marketingową. Obejmuje ona reklamy oraz oznaczenie ze Świętym Mikołajem na opakowaniach niektórych produktów.
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła kampanię reklamową dostępnego w niej na wyłączność napoju energetycznego Crazy Wolf.
Sieć marketów Kaufland Polska startuje z nową wizerunkową i produktową kampanią reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym. Sieć uruchamia także kampanię internetową pod hasłem „Lada mi odpowiada”. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają Leo Burnett i dom mediowy Zenith.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc