Ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów OBI promująca jej wiosenny katalog, zawierający m.in. kupony rabatowe.
Ruszyła kampania reklamowa sklepów budowlanych OBI pod hasłem „Zmień swój ogród na lepsze”. Akcję przygotowały agencja 180heartbeats + Jung von Matt i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dziś ruszyła telewizyjna kampania produktowa sieci marketów budowlanych OBI. Działania są kontynuacją komunikacji wizerunkowej, która rozpoczęła się 1 marca 2013. Obejmują telewizję, outdoor, radio, internet, a także materiały wspierające sprzedaż w marketach na terenie całej Polski. Za kreację i przygotowanie kampanii pod hasłem OBI TAK TO ROBI odpowiada Ogilvy & Mather Advertising.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc