Projektanci reklamują My Way Paradyż Group
Opublikowany: 02-07-2013
Pod hasłem „Wyraź siebie!” rozpoczęła się kampania reklamowa płytek marki My Way Paradyż Group. Akcja, której twarzami jest troje projektantów, obejmuje prasę i internet.
Opublikowany: 02-07-2013
Pod hasłem „Wyraź siebie!” rozpoczęła się kampania reklamowa płytek marki My Way Paradyż Group. Akcja, której twarzami jest troje projektantów, obejmuje prasę i internet.
Orlen zaczyna akcję marketingową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Kampania obejmuje promocję, w ramach której za zakupy na tych stacjach i punkty z programu Vitay można otrzymać biało-czerwoną piłkę.
Spot z kampanii pod hasłem "MiniMini polecany przez mamy!"
Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc