Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
TAGI
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
Do reklamujących sklepy Lidl od połowy ub.r. kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego dołączył cukiernik Paweł Małecki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.
Komisja Europejska chce ograniczyć stosowanie biokomponentów pochodzenia rolniczego w biopaliwach. Promowanie biopaliw starszej generacji sprawiło bowiem, że sektor przemysłowy konkuruje o surowce z sektorem spożywczym. Ale polscy rolnicy protestują, że zmiany uszczuplą ich zyski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc