Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
TAGI
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
Spot sieci sklepów CCC reklamujący buty marek Adidas, Puma, Reebok, Skechers, Converse i Sprandi.
200 mln złotych, które PKP CARGO pozyskało w ramach umowy z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, zostanie zainwestowane w nowy tabor, również związany z rozwojem transportu intermodalnego. Kredyt jest na bardzo preferencyjnych warunkach i choć spółka jest w dobrej kondycji finansowej, pozwala on na swobodne planowanie inwestycji taborowych czy inne działania związane z budową wartości PKP CARGO dla akcjonariuszy.
W poniedziałek 5 marca br. stacja TVN rozpocznie emisję reality-show „Iron Majdan”, w którym małżeństwo Majdanów podróżuje po świecie i wykonuje zadania, m.in. w Las Vegas.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc