Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
TAGI
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaczął w telewizji i radiu kampanię reklamującą jego internetową Platformę Usług Elektronicznych. Akcję, której budżet wynosi 4,5 mln zł, ZUS przygotował wspólnie z agencją Paralotna.
Po kilkunastu latach przerwy na sklepowe półki w Polsce wraca piwo EB produkowane przez Grupę Żywiec. Jego rynkowy come back zapowiada kampania reklamowa, której teaserowa odsłona przebiegała pod hasłem „Zaraz wracam”, a startujący właśnie zasadniczy etap jest prowadzony pod hasłem „Wraca czas na EB”.
Kampania usługi Google Pay
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc