Proama reklamuje autocasco „od wszystkich ryzyk”
Opublikowany: 31-05-2014
Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczenia autocasco all-risk oferowanego przez Proamę. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i MediaCom Warszawa.
Opublikowany: 31-05-2014
Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczenia autocasco all-risk oferowanego przez Proamę. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i MediaCom Warszawa.
W poniedziałek 16 września 2019 roku firma ubezpieczeniowa mfind zmienia nazwę na Punkta. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
Po czteromiesięcznej przerwie rozpoczęła się ponownie kampania ubezpieczyciela Proama (Generali), promująca zniżki na ubezpieczenie AC i OC. Kampania telewizyjna uzupełniona została o aktywności w digitalu i social media.
Spot na Boże Narodzenie reklamujący firmę Concordia Ubezpieczenia. Kampanię jest prowadzona pod hasłem "Są rzeczy cenne i bezcenne"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc