Pretensje kontuzjowanej wiewiórki w reklamach orzeszków Felix
Opublikowany: 18-04-2015
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu orzeszków Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) - z pieca z solą. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec tłustych łapek”, przygotowały firmy PZL, Platige Image, Post Meridian i Starcom.
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)