Premio reklamuje zaufanie do serwisu
Opublikowany: 24-03-2009
Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.
Opublikowany: 24-03-2009
Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.
Wystartowała kampania reklamowa sieci punktów serwisowych Premio Opony-Autoserwis z udziałem byłego piłkarza Jerzego Dudka. W akcji są też promowane opony Goodyear UltraGrip 9.
Startuje główna część bożonarodzeniowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska, w której Tomasz Kot śpiewa polskie przeróbki zagranicznych hitów świątecznych. Akcję przygotowały i realizują firmy Leo Burnett, Brigde2Fun, Blueberry, G7 i Starcom Mediavest Group.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc