Premio reklamuje zaufanie do serwisu
Opublikowany: 24-03-2009
Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.
Opublikowany: 24-03-2009
Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.
Wystartowała kampania reklamowa sieci punktów serwisowych Premio Opony-Autoserwis z udziałem byłego piłkarza Jerzego Dudka. W akcji są też promowane opony Goodyear UltraGrip 9.
Już jutro na antenie telewizji TVN startuje nowy talent show „Mali Giganci”. Uczestnikami programu będą dzieci uzdolnione aktorsko, wokalnie, recytatorsko lub tanecznie. Zostaną one podzielone na sześć drużyn, a każdą z nich opiekować się będzie inna gwiazda polskiego show-biznesu. Program poprowadzi Filip Chajzer.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc