Premio reklamuje zaufanie do serwisu
Opublikowany: 24-03-2009
Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.
Opublikowany: 24-03-2009
Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.
Wystartowała kampania reklamowa sieci punktów serwisowych Premio Opony-Autoserwis z udziałem byłego piłkarza Jerzego Dudka. W akcji są też promowane opony Goodyear UltraGrip 9.
"Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" - reklama wizerunkowa
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc