Pozytywne myślenie reklamuje Krakowski Kredens
Opublikowany: 30-11-2014
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa artykułów żywnościowych marki Krakowski Kredens. Akcję ich producent przygotował wspólnie z firmami Henyo Behrendt i Alma Market.
Opublikowany: 30-11-2014
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa artykułów żywnościowych marki Krakowski Kredens. Akcję ich producent przygotował wspólnie z firmami Henyo Behrendt i Alma Market.
W telewizji i prasie startuje kampania reklamowa wędlin marki Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska. Akcję, pod hasłem „Jakość bez kompromisów”, producent przygotował wspólnie z Film Polska Productions.
Pod hasłem „Funball. Baw się piłką” startuje kampania reklamowa Pepsi związana z tegorocznymi piłkarskimi mistrzostwami świata. Twarzą akcji jest Leo Messi, a za jej przygotowanie i realizację w Polsce odpowiadają firmy Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO, OMD, Digital One, Pink Pepper Media i Questia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc