"Powrót do przeszłości" w Canal+ Discovery
Opublikowany: 20-10-2015
Zwiastun programu "Powrót do przeszłości" nadawanego w Canal+ Discovery
Opublikowany: 20-10-2015
Zwiastun programu "Powrót do przeszłości" nadawanego w Canal+ Discovery
Ruszyła kampania Ministerstwa Finansów promująca Jednolity Plik Kontrolny. Akcję, skierowaną do mikroprzedsiębiorców, przygotowały agencje marketingowe Unique One i FM Pro.
W marcu wystartowała najnowsza kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka „Powiedzmy STOP szkolnej agresji”. Celem akcji jest nagłośnienie problemu przemocy rówieśniczej oraz zmiana postaw młodzieży, a tym samym obniżenie poziomu agresji w szkole.
Pod hasłem „Daj się zaskoczyć” zaczęła się kampania reklamowa przypraw Magii (produkowanych przez Nestlé Polska). Reklamy mają podkreślać różnorodne zastosowanie kulinarne tych produktów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc