Polski apetyt na życie w reklamie piwa Żywiec
Opublikowany: 17-11-2012
Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową pt.: „Polski apetyt na życie”, której celem jest zaprezentowanie otwartej, bardziej optymistycznej, dynamicznej i odważnej wizji marki
Opublikowany: 17-11-2012
Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową pt.: „Polski apetyt na życie”, której celem jest zaprezentowanie otwartej, bardziej optymistycznej, dynamicznej i odważnej wizji marki
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc