"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" VI edycja
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii Decathlon. Sieć promuje rowery własnych marek B’TWIN, OXELO oraz produkty marek międzynarodowych, a także komunikuje uruchomienie profesjonalnego serwisu rowerowego.
Piotr Cyrwus jako uosobienie przyjemności reklamuje sklep internetowy Agito.pl
„Pełnia dobrego życia” – pod takim hasłem trwa nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol. Działania prowadzone są w telewizji, zarówno na kanałach BIG4, jak i w stacjach tematycznych m.in. TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, TVP HD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc