"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" VI edycja
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Bohaterami nowej kampanii reklamowej piwa Okocim (Carlsberg Polska) są dawni wojownicy i współcześni sportowcy. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.
spot NSZZ Solidarność przeciwko reformie emerytalnej
Prognozowany wzrost gospodarczy i poprawiająca się sytuacja na rynkach mogą sprzyjać fuzjom i przejęciom mniejszych podmiotów przez większe firmy. Dotyczy to zarówno Polski, jak i polskich spółek wchodzących na zagraniczne rynki. – Polskie firmy będą szukać nowych możliwości zbytu produktów czy nowych możliwości pozyskania surowców – prognozuje Jerzy Kalinowski, partner w firmie doradczej KPMG.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc