"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" VI edycja
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Maspex Wadowice poszerza kampanię promującą nowe sosy Łowicz o nowe kanały komunikacyjne: nośniki reklamy zewnętrznej i VoD. Za działania odpowiadają agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
Reklama Volvo XC40
Nowy spot Grupy Lotos pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" z udziałem dziennikarza naukowego Tomasza Rożka oraz piłkarza Kuby Błaszczykowskiego i kierowcy rajdowego Kajetana Kajetanowicza
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc