Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

PKO BP reklamuje Konto za Zero z bankowością internetową

581 0 0 00:00:15.0

Opublikowany: 04-05-2015

Reklamy z nowej kampanii PKO Banku Polskiego, promującej Konto za Zero, rozgrywają się w kręgosłupie. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.

Komentarze (1) Dodaj komentarz

  1. mamadompraca.pl :
    To ciekawe, bo większość kont w PKO BP jest płatna. Nawet korzystanie z konta za 0 wiąże się z opłatami np za przelewy. Skoro w Polsce w 2011 roku było 16,8 mln osób z podpisanymi umowami na usługę bankowości elektronicznej, to na PKO BP przypada 4,2 mln ludzi, którzy płacą za konto, czyli płacą za to, że bank korzysta z ich pieniędzy. Licząc 6,90 za konto (właściwie najtańsza opcja) i biorąc do obliczeń jedynie połowę tych potencjalnych klientów, czyli 2,1 mln uzyskujemy kwotę 14,49 mln wpływu miesięcznie. To dane na 2011 rok, teraz klientów bankowości elektronicznej jest znacznie więcej. Jesteśmy bardzo bogatym społeczeństwem.
    0 0

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc