Piotr Żyła reklamuje „olimpijskie emocje” z Samsungiem i Orange
Opublikowany: 20-11-2013
Ruszyła promocja „Wyskocz do Soczi”, w której przy zakupie smartfona Samsung, także w sieci Orange, można wygrać wyjazd na zimowe igrzyska olimpijskie. Akcję wpiera kampania reklamowa z udziałem skoczka narciarskiego Piotra Żyły.
POLECANE FILMY
-
"Walka o życie" w kwietniu w Polsat Cafe
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)