Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Piotr Żyła reklamuje Beskidzkie

481 0 0 00:00:30.2

Opublikowany: 16-04-2013

Piotr Żyła - najpopularniejszy sportowiec sezonu zimowego - został twarzą marki Beskidzkie, której właścicielem jest firma Aksam. We wtorek, 16 kwietnia został wyemitowany pierwszy spot z udziałem skoczka. Reklama telewizyjna jest częścią zintegrowanej kampanii, która obejmuje również działania on-line oraz PR i potrwa do 19 maja. Jest to pierwsza kampania zarówno Piotra Żyły, jak i marki, która w Polsce jest liderem sprzedaży słonych paluszków w kanale tradycyjnym.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc