Pierwsza reklama Baltony. Janusz Józefowicz woli soczki
Opublikowany: 12-09-2015
Pierwsza reklama telewizyjna Baltony. Janusz Józefowicz woli soczki z Baltony niż piersi.
Opublikowany: 12-09-2015
Pierwsza reklama telewizyjna Baltony. Janusz Józefowicz woli soczki z Baltony niż piersi.
Metryczka kampanii Plus Internet:
Tytuł reklamy: Basia i jej pies 30”
Agencja: Grey Group
Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Woronowicz, Marta Sawicka
Autor scenariusza: Paulina Grochowska, Mateusz Gaca
Kompozytor muzyki: Benito Benites, John Virgo Garrett III, Antoinette Colandreo
Tytuł utworu: The Power
Reżyser: Marcin Filipek
Producent: Ryszard Kłosowski/TFP Sp. z o.o.
Dom mediowy: Media Direction OMD
Media: TV, internet, outdoor, radio
Start kampanii: 16.02.2015
W tym roku wartość rynku e-handlu sięgnie 24 mld zł – wynika z analiz firmy PMR. Konsumenci coraz chętniej korzystają nie tylko z witryn internetowych, ale także z możliwości zakupów poprzez urządzenia mobilne, jak smartfony i tablety. Zakupom w sieci sprzyjają też regulacje prawne, umożliwiające zwrot produktu w ciągu 10 dni bez żadnego uzasadnienia. A okresy świąteczne i zwyczaj sprawiania bliźnim prezentów powodują, że przed Bożym Narodzeniem e-sklepy i firmy transportowe mają ręce pełne roboty.
Poprawia się sytuacja w przemyśle motoryzacyjnym. W sierpniu i wrześniu po raz pierwszy od 2008 r. odnotowano wzrost produkcji. W rywalizacji o nowe inwestycje Polska wygrywa z Czechami i Słowacją, a to przekłada się na wzrost eksportu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc