Zmiany demograficzne wymuszają konieczność budowy mostu międzypokoleniowego na rynku pracy oraz tworzenia warunków do godnego starzenia się. Zdaniem obecnego ministra pracy i polityki społecznej to będzie jedno z najważniejszych wyzwań resortu w najbliższych latach. Drugim będzie utrzymywanie niskiego bezrobocia i walka o wyższe wynagrodzenia. Władysław Kosiniak-Kamysz podkreśla, że ostatnie lata były dla ministerstwa oraz rynku pracy okresem ważnych i pozytywnych zmian.
Bohaterem bożonarodzeniowej kampanii PZU jest renifer, występujący w reklamach i dodawany jako pluszak przy zakupie ubezpieczenia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Starlink i VML Poland.
Po raz drugi marki Autan, OFF! i Raid wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc