Pielęgnuj bliskość - wizerunkowa reklama marki Nivea
Opublikowany: 23-05-2013
Nivea Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z Nivea”. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej m.in. loterię promocyjną, odpowiadają firmy Tequila, Draft FCB + AdFabrika, MEC, Lubię To i Alert Media Communications.
POLECANE FILMY
-
Maciej Dowbor z programem „Nauka, co słychać?” w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie