'Piękny Wschód' reklamuje wschód Polski
Opublikowany: 22-03-2011
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamującej atrakcje turystyczne wschodniej Polski. Akcję na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przygotowały firmy Bimers i PanMedia Western.
Opublikowany: 22-03-2011
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamującej atrakcje turystyczne wschodniej Polski. Akcję na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przygotowały firmy Bimers i PanMedia Western.
– Polska jest wciąż zieloną wyspą. Oby tak dalej – podkreśla Zbigniew Jakubas, inwestor i przedsiębiorca. Dobra sytuacja gospodarcza i słaby złoty powinny prowadzić do napływu kapitału zagranicznego do Polski. Inwestorów jednak zniechęcają polityczne spory i opinie agencji ratingowych o Polsce.
TVP1 w ramach obchodów Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej zrealizowała spot przedstawiający początek i rozwój narodowych barw w historii Polski. Będzie on emitowany w dniach 1-3 maja na antenach Telewizji Polskiej.
W najbliższych miesiącach można oczekiwać osłabienia złotego. Polskiej walucie nie będzie sprzyjać ani oczekiwana podwyżka stóp procentowych w Stanach Zjednoczonych, ani krajowe wybory, które prawdopodobnie przyniosą zmianę rządu, stojącej za nim większości parlamentarnej i prowadzonej polityki gospodarczej. Złotego osłabić może też Rada Polityki Pieniężnej. Dlatego zdaniem Jakuba Borowskiego z Crédit Agricole bardziej zdecydowanego umocnienia polskiej waluty nie należy się spodziewać przed II półroczem 2016 roku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc